torsdag 12. juni 2008

Ny plass.





30 mai. Testet ny plass, Ilholmane
Da det var knall vær da eg var ferdig på jobb var suget etter en tur på sjøen stort.Bestemte meg i bilen hjem fra jobb at eg tar turen oppover til Valevåg og prøver noen timer til det begynner å mørkne. Hvorfor ikke prøve noe nytt? Så sagt så gjordt og turen ble satt utover til Ilholmane for å testa ut en plass eg har sett meg ut. Klarte å dregge noelunde der eg hadde sett for meg, på ca 300m dyp.De 2 første timene var det ikke noe å kjenne og eg begynte å tvile på plassen :-( MEN så begynte det å bli liv i stanga :-) først ei fin blålange på 9kg og rett etter mistet jeg en fin fisk. Var borti flere fisker før det på slutten kom opp 2 brosmer på 6 og 8kg. Det var en spennende plass som skal testes ut mere utover sommeren :-)


Ingen kommentarer: