onsdag 5. august 2009

Ettermidagstur til Valevåg 04. August



Da det var mye krøll med datasystemet på jobben tok jeg meg fri et par timer og heiv meg i bilen.
I finaværet måtte jeg bare komme meg en tur ut på sjøen. Turen gikk til Valevåg og jeg var innstilt på vassildfiske.(Er hypp på ny klubbrekord) Dregget opp ett par timer før strømskiftet og havnet litt feil, men regnet med at jeg ville komme på rett plass når strømmen skiftet retning.
Startet med å dra en del småsei før det ble helt dødt frem til strømskiftet. Da strømmen begynte å ta meg innover i fjorden begynte også vassilda å bite. Problemet var bare at mitt i sjøen sto seien og tok agnet på vei opp. Dette resulterte da i at jeg mistet vassilda som er meget løs i kjeften.
Men noen ble med helt opp, den største var på 1380 gram. Det er enda et stykke frem til ny klubbrekord.

Ingen kommentarer: