lørdag 19. juli 2008

Nordisk mesterskap i havfiske.


Da er 2 dager med festival unnagjort.
Det var ikke det store fisket her oppe i år, lite med stor fisk og få som traff mengder med fisk.
Bjørnar var den av oss fra karmøy hk som lå best an etter førte dag, på en 4 plass med 200kg. Jeg lå på 12 plass med 106,5kg.
Bjørnar var meget uheldig og fikk en krok i fingeren etter 15 min. fiske andre dag og måtte fraktes inn til lands av kystvakta.Det ble derfor ikke mere fiske på han dessverre. Jeg hadde trukket vår faste skipper Gunnar og kommanderte han dermed østover på grunt vann i et forsøk på å finne mengder med fisk. Dette ble delvis vellykket, vi fant noe fisk i perioder og vi hadde rundt 100-120kg alle 3 om bord. Det viste seg for meg at det var meget bra til slutt. Fisket meg opp til en 5 plass totalt.(manglet bare 7 poeng opp til 3 plass!!)
4-manns laget vår tok også 3 plass i lagkonkurransen.

Ingen kommentarer: